Абонентське обслуговування – це ряд комплексних заходів, спрямованих на супровід підприємницької діяльності, що стосуються питань правового характеру, які виникають. Юридичні консультації дозволять значно знизити комерційні та фінансові ризики, уникнути прийняття необдуманих і ризикованих рішень, вирішити вже існуючі проблеми.
Що входить в послуги з абонентського обслуговування юридичних осіб?
- Усні консультації.
- Підготовка письмових висновків.
- Розробка та аналіз договорів.
- Складання листів до органів державної влади та контрагентам.
- Представлення інтересів клієнта на переговорах з третіми особами.
- Складання та направлення претензій та позовів.
- Розробка внутрішніх господарських документів: наказів, розпоряджень, положень, інструкцій і т.д.
- Розробка локальних нормативних актів.
- Ведення господарських, цивільних, адміністративних справ.
- Всі умови абонентського обслуговування обумовлюються для кожного окремого клієнта, в залежності від обсягу і складності поставлених завдань.